Reklama.
– Poświęcenie to wielka energia. Zapewniamy energię – głosi na swoich wizerunkowych reklamach prasowych Polska Grupa Energetyczna zgrabnie łącząc zarabianie na sprzedaży prądu z pamięcią o najtragiczniejczym powstaniu w polskich dziejach.
logo
Jakkolwiek miłe jest powiązanie 200 tys. ofiar z dostarczaniem energii, PGE niestety nie wyjaśniło, jak widziałoby zwoje miejsce w powstaniu.
Jako sponsor czapeczek z logo PGE dla nieletnich kurierów?
Dostawca oświetlenia w kanałach?
A może dostarczyciel systemu e-faktur, żeby kryjąca się w piwnicach ludność nie musiała iść po papierową fakturę do zbombardowanego mieszkania?
Niestety tego jeszcze nie wiemy, ale jedno wiemy już na pewno.
Jak to dobrze, że PGE nie jest także partnerem Muzeum Auschwitz.
To nie jest ASZdziennik. PGE to zrobiło. Rafał Madajczak