Fot. 123rf.com / ASZdziennik
Reklama.
– To pierwsza tak znacząca zmiana w teletygodnikach od chwili wprowadzenia streszczeń poprzednich odcinków "Klanu" i "Mody na Sukces" – ocenił dr Tomasz Gregorczyk, medioznawca z Uniwersytetu Warszawskiego. – Głos wszystkich, którzy w tygodniu nie mają czasu na seriale, chodzą spać wcześnie lub spóźniają się na początku meczów, wreszcie został wysłuchany.
W redakcjach trwa gorączkowe poszukiwanie doświadczonych dziennikarzy, którzy unikając spoilerów będą w stanie na nowo opisać wyemitowane już raz seriale i programy telewizyjne.
– Nie jest tajemnicą, że o druk od dawna apelowali polscy telewidzowie, głównie abonenci sieci UPC – twierdzi zastrzegająca anonimowość redaktor naczelna czołowego tygodnika telewizyjnego w Polsce.
– Po wprowadzeniu przez sieć usługi Replay TV, która pozwala oglądać kanały telewizyjne do siedmiu dni wstecz bez potrzeby nagrywania, nasi czytelnicy pytali w kioskach tylko o numery z zeszłego tygodnia – zdradza w rozmowie z ASZdziennikiem.
Na zmiany w pośpiechu przygotowują się już także kioski i saloniki prasowe w całym kraju. Sprzedawcy wciąż głowią się, jak na kilku metrach kwadratowych zdołają pomieścić wszystkie egzemplarze tygodników.
Wiadomo już bowiem, że do pierwszych wydań zawierających program na nadchodzący i miniony tydzień będzie dołączona zakładka ułatwiająca poruszanie się po sążnistym dziele.
– Na stole negocjacji wciąż jest kwestia twardej oprawy i druku na zmywalnym papierze, żeby krzyżówkę z zeszłego tygodnia można było zetrzeć i rozwiązać od nowa – usłyszeliśmy w jednej z redakcji.
To jest ASZdziennik dla super usługi Replay TV w UPC.
Advertisement