
Reklama.
Specjaliści Ministerstwa Infrastruktury i Budownictwa oceniają potencjał przepustowości nowego kompleksu komunikacyjnego na nawet 180 mln żartów, gifów, memów i innego rodzaju treści satyrycznych, które dotąd musiał brać na swoje barki port lotniczy Radom-Sadków.
– Realizacja takiego dużego przedsięwzięcia to proces trwający ok. 10 lat – zdradza w rozmowie z ASZdziennikiem jeden z ekspertów resortu. – Do tego czasu zdążymy usunąć z sieci wszystkie żarty na temat Radomia i zastąpić je memami o CPL.
Według ostrożnych przewidywań Komitetu Ekonomicznego Rady Ministrów, liczba memów na temat nowego portu lotniczego w ciągu pierwszego roku działania przewidywana jest na poziomie 50 mln. Założenia bardzo optymistyczne mówią jednak o 60 mln. To o 20 milionów więcej niż obsługuje berlińskie lotnisko im. Willy'ego Brandt.
Rząd myśli już także o szeroko zakrojonej akcji promocyjnej nowego obiektu.
Do pierwszej kampanii reklamowej Centralnego Portu Lotniczego chce zaangażować znanych hollywoodzkich aktorów.
Jak dowiedział się nieoficjalnie ASZdziennik, mówi się nawet o Davidzie Hasselhoffie.
To jest ASZdziennik. Wszystkie cytaty i wydarzenia są zmyślone.
Autorzy: Rafał Madajczak / @ojciecredaktor, Łukasz Jadaś / @lukaszjadas