Fot. iMeme / Creative Commons
Reklama.
– Autor mema "Sprzedam opla" i zarząd PSA uzgodnili warunki sprzedaży praw do marki. Internauta z Polski wzbogaci się o 2,2 mld euro – donoszą największe agencje gospodarcze świata.
Początkowo nic nie zapowiadało tak szybkiego obrotu sprawy. Mariusz z Łodzi, jak co parę miesięcy wrzucił na facebookową grupę "Jak będzie w akapie - sekcja memów" mem z nieśmiertelnym "Sprzedam opla", zbierając zwyczajowe kilkanaście lajków.
I kiedy wydawało się, że mem jak zwykle utonie pod tematyką papieską, odezwał się admin globalnego fanpage'u Peugeota.
– Facet zapytał się tylko, czy to mem mojego autorstwa, godzinę później dostałem przelew – opowiada.
W wyniku transakcji na własność grupy PSA przejdą prawa do wszystkich memów "sprzedam opla" oraz "sprzed vauxhalla" [brytyjska marka Opla - red.] na kontynencie.
– Transakcja ugruntuje pozycję grupy PSA w social mediach we wszystkich kluczowych grupach wiekowych, od "Szlachta nie pracuje" po "Zdelegalizować coaching osobisty" – oświadczył rzecznik prasowy koncernu.
Jak dowiaduje się "Financial Times" pierwsze memy powiększonego koncernu zobaczymy już podczas rozpoczynających się na dniach targów w Genewie.
To jest ASZdziennik. Niektóre wydarzenia i cytaty zostały zmyślone.
Autor: Rafał Madajczak / @ojciecredaktor