Spider's Web, zrobiliście to źle. Tak powinien wyglądać reportaż z redakcji naTemat [SAMA PRAWDA]
ASZdziennik
01 grudnia 2016, 17:07·1 minuta czytania
Publikacja artykułu: 01 grudnia 2016, 17:07Nie może być tak, że człowiek pracujący w mediach pójdzie gdzieś i za darmo napisze, że coś mu się podobało.
Popełnił jednak niewybaczalny w internecie błąd. W obu przypadkach napisał, że mu się podobało.
Dlatego dla osób, którym Spider's Web pokazało "faka" i które wzorem poważnych influencerów każdego dnia odczuwają Weltschmerz częścią ciała, która rymuje się ze słowem szalupa, mamy prawdziwą wersję reportażu o naTemat.
Mamy nadzieję, że będziecie niezadowoleni:)
Siedziba naTemat mieści się w przygnębiającym, pożółkłym budynku. Plotka głosi, że to efekt publicystyki Kamila Sikory.
Wchodzący "dziennikarze" dzień w dzień muszą pokonywać te schody. Nic dziwnego, że ich teksty są potem takie wymęczone.
Wchodzących wita sztucznie wyluzowany przedsionek i fotele, na których nikt nie siedzi. Samotny plecak to pozostałość po ostatnim prawdziwym dziennikarzu, który uciekł z redakcji. W 2013 roku.
Mamadu też należy do naTemat?! A kiedyś był to taki fajny blog:(
Open space jak w jakiejś redakcji.
Kable za 3 zł za metr udające kable za 30 zł za metr.
Redakcja bez żenady epatuje rzekomo hipsterskimi atrybutami. Ciekawe ile im Starbucks zapłacił.
Patrzcie: potrafili wcisnąć reklamę natywną nawet tam, gdzie powinni się relaksować. Jeszcze piłeczkę z parówki sobie zróbcie.
Jedna z sal poświęcona jest projektowi z Google, który został naTemat przyznany tylko dlatego, że Antyweb nie złożył aplikacji.
A tu mamy credo Grupy naTemat. Numer 6 nigdy nie był udziałem ich czytelników.
Nie dziwią pustki w redakcyjnej stołówce. Gdy mdli cię od tego, co piszesz, nie masz ochoty na jedzenie.
To aktualnie sól. Bo nie znalazł się klient, który zapłacił naTemat za pisanie, że to cukier.
#śmiechłem. Z poczucia żenady.
Na ścianie idoli znajdziemy Banksy'ego, Jana Pawła II, Tomasza Lisa i pustą ramkę z IKEI. Znaczące.
Po prawej naczelna Grupy Agata Komosa pokazuje, że nie szanuje Apple'a. Tak #motzno.
Ale na koniec trzeba im przyznać jedno. Mogą sobie przyciągać clickbaitami te 9 mln użytkowników miesięcznie, ale mają świetnie wyćwiczone udawanie, że nie przejmują się negatywnymi opiniami z kilkunastoma lajkami. Ani im oko nie drgie, skubańcom.
To jest ASZdziennik, ale to wszystko prawda.(r)