Fot. Bartek Przybysz / ASZdziennik.pl
Reklama.
– Kilkudziesięciu przewoźników kolejowych z Polski podpisało list intencyjny, w którym zobowiązali się do wspólnego promowania przejazdów kolejowych – podaje w swoim serwisie informacyjnym Radio Kolor. – W pierwszym etapie kolejarze chcą powalczyć wizerunkowo – słyszymy.
Wszystko dzięki prostemu pomysłowi, że kolejami jeżdżą tłumy.
– Chcemy pokazać alternatywę dla samochodu, ZTM–ów, Ubera, a nawet BlaBla Cara – mówi w rozmowie z nami rzeczniczka Kolei Mazowieckich biorących udział w akcji. – A stare prawo marketingowe mówi, że jeśli z czegoś korzystają tłumy, to musi to być dobre – dodaje.
Do akcji przyłączyło się też ministerstwo infrastruktury.
– W tym roku planujemy dofinansować tę kampanię po to, żeby można było wycofać jeszcze więcej składów i pokazać, że kolejami jeździ coraz więcej osób – komentuje sprawę Andrzej Adamczyk, szef ministerstwa.
I chociaż akcja się już zaczęła, nikt nie wie kiedy się może zakończyć.
Opóźnienie bowiem może ulec zmianie.
To jest ASZdziennik. Wszelkie wydarzenia i cytaty zostały zmyślone.
Autor tekstu: Bartek Przybysz (@przbart)