Fot. Bartek Przybysz / ASZdziennik.pl
Reklama.
– Miałem pomysł na start–up, ale brakowało mi nazwy – mówi nam Michał, 28–latek, obecnie na delegacji we Francji. – W końcu mnie olśniło: użyję swojego nazwiska! – dodaje.
Sama nazwa nie zdecydowałaby jednak samodzielnie o sukcesie produktu.
– Innowacyjność tej golarki do włosów polega na tym, że goli tylko i wyłącznie na jedną długość: na zero i w przeciwieństwie do konkurencji żadnemu włosowi nie odpuszcza – mówi ekspert europejskiego rynku maszynek do golenia.
Produkt już w pierwszym dniu sprzedaży podbił serca Europejczyków. Największy sukces odniósł jednak w Portugalii zyskując 100 udział w rynku.
– Wszyscy chcą kupować Pazdany, to jest jakiś obłęd – opowiada sprzedawca w jednym z dyskontów. – I co ja teraz zrobię z trymero-żelami 100-in-1 Ronaldo?
To jest ASZdziennik. Wszelkie wydarzenia i cytaty (prócz fryzury na Pazdana) zostały zmyślone. (b)