logo
REKLAMA
Mielno
Wakacje to okres, w którym połowa Polski przebywa nad morzem. Dlatego z okazji premiery gry Dead Island: Remastered wspólnie z Techlandem postanowiliśmy wskrzesić umarlaków i stworzyć kampanię promocyjną dla nadmorskich kurortów. Oto i efekt naszych prac.

Na zdjęciu: Mielno. Życie nocne tutaj nigdy nie umiera. Nigdy.
Władysławowo
Parawany to znak rozpoznawczy tego miasta. Dlatego też warto skusić się na odpoczynek na plaży po ciężkim dniu ;)
Hel
Tutaj nic nie trzeba tłumaczyć, nazwa miasta mówi sama za siebie ;)
Sopot
Molo, plaża, styl, smak, sekret. Oto tajemnica trójmiasta. ;)
Ustka
To będzie najsmaczniejszy kąsek tego lata. Zwłaszcza, jeśli będzie to kąsek rybny z lokalnej smażalni ;)
Łeba
I co z tego, że wczoraj umarłeś po imprezie ;)

To jest ASZdziennik. Materiał powstał we współpracy z firmą Techland, wydawcą gry Dead Island: Definitive Collection