Fundacja Elbanowskich prezentuje kwestionariusze, które wypełnili respondenci podczas pierwszego prawdziwego pomiaru oglądalności Wiadomości TVP.
Fundacja Elbanowskich prezentuje kwestionariusze, które wypełnili respondenci podczas pierwszego prawdziwego pomiaru oglądalności Wiadomości TVP. Fot. Filip Klimaszewski / Agencja Gazeta
Reklama.
– Nic lepszego nie mogło się nam przytrafić – powiedział na konferencji prasowej szef TVP 2, Maciej Chmiel. – Przetarg na pomiary oglądalności wygrała Fundacja Elbanowskich.
Która nawet w nim nie wystartowała.
– Z jednej strony to zaskakujące, z drugiej to pewna nobilitacja – komentuje sprawę Tomasz Elbanowski, współzałożyciel fundacji. – Myślę, że to dla nas spore wyzwanie. Ale damy radę. Uratujemy rejtingi! – dodaje.
Jak powiedzieli, tak zrobili.
– Według raportu z nowego pomiaru Fundacji Elbanowskich już 6 milionów dorosłych Polaków obejrzało ostatnie wydanie Wiadomości TVP, z czego dwa miliony to cenna grupa young adults, czyli dzieci, które nie ukończyły 6. roku życia – ujawnił Jacek Kurski, prezes TVP.
To jest ASZdziennik. Niniejszy artykuł zawiera 100% nieprawdy bez dodatku konserwantów. (b)
Autorka pomysłu: Anna Dryjańska.