Szok w TVP. Przetarg na pomiar oglądalności wygrała Fundacja Elbanowskich, choć się o to nie starała
ASZdziennik
20 maja 2016, 15:33·1 minuta czytania
Publikacja artykułu: 20 maja 2016, 15:33
Nielsen od razu poczuł gorący oddech konkurencji na swoich plecach.
Reklama.
– Nic lepszego nie mogło się nam przytrafić – powiedział na konferencji prasowej szef TVP 2, Maciej Chmiel. – Przetarg na pomiary oglądalności wygrała Fundacja Elbanowskich.
Która nawet w nim nie wystartowała.
– Z jednej strony to zaskakujące, z drugiej to pewna nobilitacja – komentuje sprawę Tomasz Elbanowski, współzałożyciel fundacji. – Myślę, że to dla nas spore wyzwanie. Ale damy radę. Uratujemy rejtingi! – dodaje.
Jak powiedzieli, tak zrobili.
– Według raportu z nowego pomiaru Fundacji Elbanowskich już 6 milionów dorosłych Polaków obejrzało ostatnie wydanie Wiadomości TVP, z czego dwa miliony to cenna grupa young adults, czyli dzieci, które nie ukończyły 6. roku życia – ujawnił Jacek Kurski, prezes TVP.
To jest ASZdziennik. Niniejszy artykuł zawiera 100% nieprawdy bez dodatku konserwantów. (b)