Play to najbardziej "ugwiazdowiona" marka w Polsce. Jak się jednak okazuje, wszystko się kiedyś kończy.
Reklama.
– Limit gwiazd chętnych do wzięcia udziału w naszych reklamach właśnie się wyczerpał – powiedział na konferencji prasowej Marcin Gruszka, rzecznik sieci komórkowej Play. – Stąd też nasza decyzja o kampanii reklamowej z nieznanymi osobami, które dzięki kampanii staną się znane. Jak pan Paweł z Kalisza – dodał.
Nowy bohater reklam Play nie kryje radości z szansy, jaką dał mu operator.
– Wybrałem "Formułę Smartfon Unlimited Pro 4G Ultra Super LTE z zasięgiem w całym kraju i roamingiem na zachodniej półkuli", bo wydawała mi się tak samo nieznana jak ja – mówi w rozmowie z ASZdziennikiem.
Na wieść o tym zdarzeniu pod siedzibą firmy momentalnie zebrał się tłum osób, które również chciałyby wystąpić w reklamie.
– Nikt mnie nie zna! To muszę być ja! – skanduje nikomu nieznana dziewczyna. – Mnie weźcie! Ja jestem bardziej nieznany! – woła anonimowy starszy pan.
Jak dowiaduje się ASZdziennik, prawdopodobnie każdy dostanie swoją szansę. – Pan Paweł przyciągnął więcej abonentów niż cała armia celebrytów – mówi nam ekspert rynku telekomów. – Niestety dla Play, niedługo potem stał się znany.
To jest ASZdziennik. Wszelkie wydarzenia i cytaty zostały zmyślone. To nie jest tekst reklamowy, tylko wyraz troski o pomijanie nieznanych osób w reklamach.(b)