
Reklama.
– Wprowadzamy rewolucyjny produkt, który znacząco zmniejsza współczynnik obróbki modelki w Photoshopie – czytamy w komunikacie prasowym jednej z polskich firm kosmetycznych.
– Zaawansowana formuła składająca się z efektów magicznej gumki, próbkomierza kolorów czy punktowego pędzla korygującego w ciągu pięciu minut usuwa wszystkie niedoskonałości cery – mówi nam rzecznik prasowy firmy. – Skóra wygląda o 15 lat młodziej, jest bardziej elastyczna i rozświetlona – dodaje.
Pierwsze partie kremu właśnie trafiły do sklepów.
– Trochę dziwnie się czuje – mówi nam 60–letnia klientka sieci drogerii. – Przed chwilą nałożyliśmy krem na twarz, córka zrobiła selfie, zdjęcie wyszło jak z okładki "Gali" – dodaje.
Graficy komputerowi są zaniepokojeni rozwojem sytuacji.
– Jak tak dalej pójdzie, nie będziemy mieli co robić – mówi nam Mariusz, grafik–freelancer. – Najpierw poszła fama, że krem trafi tylko do wybranych modelek, teraz coraz więcej mówi się o tym, że PS Krem będzie w promocji w Biedronce – dodaje.
Jak udało nam się dowiedzieć, w kampanii reklamowej ma wziąć udział wyglądający na 25-latka 52-letni gwiazdor Polsatu.
To jest ASZdziennik. Wszelkie wydarzenia i cytaty zostały sfotoszopowane.