Dramat abonenta. Zmienił operatora, wcisnęli mu zmianę melodyjki w domofonie za 9 zł na miesiąc
ASZdziennik
16 października 2015, 17:07·1 minuta czytania
Publikacja artykułu: 16 października 2015, 17:07
To miała być zwykła rozmowa o przeniesieniu numeru, skończyła się koszmarem z wachlarzem dodatkowych usług.
Reklama.
– Podczas zmiany operatora konsultant wcisnął mi zmianę dzwonka w domofonie. Nie mogę teraz tego wyłączyć – żali się nam konsument, którego zszokował jego pierwszy rachunek od nowego operatora.
Teraz przy każdym dzwonieniu na osiedlu rozlegają się teraz najnowsze single One Direction czy Aviciego.
– To dla mnie spory problem, bo jestem ##$!%# metalem – opowiada.
To jednak nie koniec przykrych niespodzianek na umowie. Wraz z operatorem nasz Czytelnik zmienił też dostawcę energii elektrycznej.
Okazało się, że po wykorzystaniu pakietu 30kWh prędkość przesyłania energii spada do 100W.
– Jedyne pocieszenie, że przestaje wtedy grać ten #!@!#!$ domofon – kończy nasz rozmówca.
To jest ASZdziennik. Wszystkie cytaty i prawdopodobnie wszystkie wydarzenia zostały zmyślone.