mat. promocyjne
Reklama.
Najprościej: doszło do połączenia dobry pomysł z social mediową siłą ASZdziennika, za którą stoi 68 tys. fanów aktywnych fanów.
logo
Tekst, który powstał w ramach współpracy z PZU Zdrowie, udało się wstrzelić w gusta i (autoironiczne) poczucie humoru czytelników, którzy wyświetlili go 16 tys. razy zostawiając 4800 lajków.
Podobnie było ze związaną z polską premierą trzeciego sezonu "House of Cards" relacją na żywo z wizyty prezydenta Franka Underwooda w Polsce.
logo
Akcja została zauważona nie tylko przez czytelników, ale i specjalistów. Underwood zarobił ponad 3 tys. lajków i 33 tys. odsłon.
Radosław Szczęsny, Social360.pl

Niniejsza kampania jest świetnym przykładem contentu marketingu. Jak dla mnie bomba. Klikam lajka. Czytaj więcej

W kwietniu ASZ celebrował też powrót na rynek marki EB - na cały dzień serwis przeniósł się w lata 90.
A to dopiero początek. Bo następna może być Twoja marka. Dołącz do tych, które wybrały ASZdziennik i pojawiły się przy bardzo fajnych treściach.
logo
Możemy zacząć spokojnie, samym bannerem, ale w arsenale mamy też kilka innych "gadżetów": teksty, relacje na żywo, ofensywy memowe, unboxingi i cokolwiek pozwolicie ASZowi wymyślić.
Oto statystyki z rekordowego dla ASZdziennika listopada:
logo
Którzy jednak nie prowadzą biura sprzedaży. Dlatego w sprawach współpracy reklamowej lepiej pisać na adres aleksander.brzezinski@aszdziennik.pl.