Fot. 360b / Shutterstock.com
Reklama.
– Obecna oferta właściwie pozbawia konsumentów wyboru, niejako narzucając im swoje Big Maci i McRoyale, jakby nie istniały Whoppery czy Zingery – stwierdził w wywiadzie dla belgijskiego dziennika "Le Soir" komisarz UE ds. gospodarki rynkowej i społeczeństwa, Günter Oettinger.
Jego zdaniem sieci fast food takie jak McDonald's powinny oddzielać sprzedaż kanapek od reszty biznesu.
– W interesie konsumentów leży podział McD na trzy sieci: jedną sprzedającą frytki, drugą do napojów i trzecią zajmującą się samymi kanapkami, także innych producentów – przekonywał komisarz.
Czy jednak to rozwiązanie nie utrudni życia klientom, którzy będą musieli kompletować swój McZestaw w trzech, oddalonych od siebie miejscach?
– Nie przesadzałbym. Gdzieś przecież trzeba spalać te kalorie.
To jest ASZdziennik. Wszystkie cytaty i wydarzenia zostały zmyślone.
Autor pomysłu: Łukasz Mróz. Masz równie dobry lub nawet lepszy pomysł? Skorzystaj z adresu kontaktowego.