Radek Sikorski twarzą ASZdziennika. Jego wystąpienia będą reklamą natywną nowej odsłony serwisu
ASZdziennik
21 października 2014, 19:42·1 minuta czytania
Publikacja artykułu: 21 października 2014, 19:42
ASZdziennik i Marszałek Sejmu łączą siły.
Reklama.
– 21 października był pierwszym dniem partnerstwa Radosława Sikorskiego z serwisem ASZdziennik.pl. Od teraz wystąpienia Marszałka Sejmu będą reklamą natywną ASZdziennika, który 15 października wystartował pod własną domeną – informuje Rafał Madajczak, szef redakcji ASZ-a.
Strony umówiły się na co najmniej trzy wypowiedzi w tygodniu.
– Tematyka jest dowolna. Radek Sikorski to człowiek o bardzo szerokich zainteresowaniach i nie na miejscu byłoby narzucanie mu jakichkolwiek ograniczeń. Obaj się zgodziliśmy, że będzie to wysokiej jakości content – ujawnia Madajczak.
Co ciekawe, obecność byłego szefa dyplomacji nie będzie w serwisie tylko treściowa. ASZdziennik i Radosław Sikorski połączy też relacja kapitałowa.
Od teraz biuro reklamy będzie w rozmowach z klientami używać nazwy "ASZdziennik. Serwis Radosława Sikorskiego". Zainteresowani reklamodawcy już mogą korzystać ze specjalnego formularza kontaktowego.
To jest ASZdziennik – serwis Radosława Sikorskiego. Wszystkie cytaty i wydarzenia zostały zmyślone.