MSZ wykupił reklamy w rosyjskich mediach. Będzie przekonywać, że Polska jest krajem bez przyszłości niewartym zachodu
ASZdziennik
12 października 2014, 15:17·1 minuta czytania
Publikacja artykułu: 12 października 2014, 15:17
Poland. What for? - to hasło kampanii, którą polski MSZ chce odwrócić uwagę Kremla od naszego kraju.
Reklama.
Jak dowiaduje się ASZdziennik, reklamy są częścią ofensywy dyplomatycznej rządu w związku z kryzysem na Ukrainie oraz imperialistycznymi zapędami Władimira Putina.
– Zamierzamy stworzyć wizerunek kraju bez przyszłości, którego nie ma sensu podbijać czy to militarnie, czy to gospodarczo – mówi nam wysoko postawiony polski dyplomata.
Reklamy "Poland. What for?" (Polska. Po co? - red.) ukażą się we wszystkich najważniejszych mediach, od gazet, przez portale aż po państwową telewizję informacyjną Rossija24. Kampanię wspomagać będą też wpisy sponsorowane na wpływowych blogach oraz popularne łańcuszki w serwisach społecznościowych.
Według naszych informacji Rosjan zniechęcać mają między innymi zdjęcia zalanego wodą Stadionu Narodowego, informacje o strukturze własnościowej Polmosów a także wideo z bitwy klientów o przecenione buty w jednym z dyskontów.
– Jeśli się nam uda, tylko szaleniec mógłby pomyśleć, że jesteśmy coś warci.
To jest ASZdziennik. Wszystkie cytaty i wydarzenia zostały zmyślone.