
Reklama.
Małe jest piękne - z tego założenia wyszli autorzy skromnego nagłówka, który zdaniem czytelników jest najlepszym żartem o polskim rynku pracy w 2018 roku.
Oryginalny artykuł zmienił już podtytuł z "Firmy przekupują ich etatami" na "Firmy coraz częściej oferują im etaty". Nic dziwnego, bo w tekście na próżno szukać wzmianek o obrzydliwych praktykach łapowniczych, takich jak etat, prawo do urlopu, opieka zdrowotna, wypłacanie pensji na czas czy korupcjogenne przerwy na toaletę.
Brakuje też nawet choćby jednej wzmianki o roszczeniowym pokoleniu, które po 8 godzinach próbuje zbiec z miejsca pracy do domu.
Ale to nic, bo żarcik z umów śmieciowych nadal pozostaje przecież świetnym żartem, prawda, Gazeto.pl?
Choć trzeba przyznać, że sytuacja na polskim rynku mediów jest tak trudna, że portale przekupują czytelników clickbaitami.
To jest ASZdziennik. Nagłówek Gazety.pl nie został zmyślony.