Sukces polskich portali. Wytropiły ślady seksizmu w gazetce Pepco, choć go tam nie było

ASZdziennik
Sukcesem zakończyło się śledztwo dziennikarskie polskich portali. Wykryły one skandaliczną propozycję prezentu na Dzień Matki w gazetce Pepco - szczotkę do WC i kosz na śmieci. A przynajmniej tak myślały.
Śledczy odkryli ślady seksizmu w gazetce Pepco. Fot. 123rf.com
Śledczy z Gazeta.pl, WP i Radia Zet znaleźli dowody rzeczowe świadczące o popełnieniu seksizmu w gazetce Pepco "Prezenty na Dzień Matki dla każdej mamy". Ich laboratoria potwierdziły trop i wykryły DNA dyskryminacji kobiet. Na stronie 4. najnowszej gazetki sklepu znajduje się bowiem kosz na śmieci z nadrukiem, poj. 3 l, a obok szczotka do WC.
Portale powiadomiły o swoim sukcesie w walce z nieprawością opinię publiczną. Ale ich uwadze umknął jeden drobny szczegół... w postaci dwóch kolejnych stron gazetki. Na których można znaleźć koszulki i szorty dla dzieci, które już raczej nie znajdują się w ofercie na Dzień Matki.


Co więcej, firma sama napisała oświadczenie:

Sekcja «Prezenty na Dzień Matki dla każdej mamy» dotyczy tylko pierwszej strony naszej gazetki, w której promujemy, w ramach upominku z okazji Dnia Matki, ramki na zdjęcia, ozdobny łańcuch z klamerkami LED oraz dekoracyjny słoik LED. W dalszej części gazetki pokazane są zdjęcia produktów, które są dostępne w sprzedaży Pepco w dniach 18-24 maja.

Ale nawet to nie powstrzymało tropicieli szykanowania kobiet przed publikacją. Ale nawet mimo tego niepowodzenia, portale zapowiadają już kolejne śledztwo. Zamierzają wyjaśnić, dlaczego jako prezent dla matki na pierwszej stronie widnieje "łańcuch z klamerkami".

Łańcuch? Czy to przypadkiem nie po to, żeby przykuć ją w kuchni?

To jest ASZdziennik, ale tylko ostatnie zdanie zostało zmyślone.