Sukces księdza z Wielkopolski. Jednym banerem zyskał nowych wierzących niepraktykujących

ASZdziennik
Nowoczesne chrześcijaństwo praktykuje ksiądz proboszcz z parafii Matki Boskiej Częstochowskiej w Latowicach. Przy swoim kościele powiesił reklamę wielkoformatową z fotografią konduktu pogrzebowego i tekstem "przyjdź do kościoła zanim cię przyniosą". Jak ustalił ASZdziennik, kampania outdoorowa okazała się skuteczna.
Fot. polsatnews.pl/123rf.com
Parafia już teraz może pochwalić się najwyższym odsetkiem wierzących niepraktykujących w Polsce.
Dwumetrowy baner wisi na budynku gospodarczym w Sieroszewicach w województwie wielkopolskim i codziennie przypomina mieszkańcom, że ich dni na ziemskim padole są policzone. Ksiądz niczego nie sugeruje, ale jeżeli parafianie wiedzą, co dla ich duszy dobre, to niech się domyślą, co powinni robić w niedzielę.

Jeżeli liczą na życie wieczne. Albo chociaż na godny pochówek.

Hasło "przyjdź do kościoła zanim cię przyniosą" połączone z wizją ostatniego pożegnania bardzo przypadło do gustu okolicznym wiernym. Parafianie uświadomili sobie, że nic nie jest wieczne i jak nigdy dotąd zaczęli cieszyć się z życia póki mogą. Od dziś niedziele spędzają na zakupach, grillach, spacerach i spotkaniach z przyjaciółmi.


Z efektów kampanii nie jest zadowolony jedynie sam autor, który podobno chciał osiągnąć inny efekt marketingowy.

Dlatego proponujemy proboszczowi zmianę fotografii i małą korektę w haśle reklamowym.

Po burzy mózgów wymyśliliśmy slogan "pamiętaj abyś dzień święty święcił", ale nie wiemy, czy jest wystarczająco chwytliwy.

To jest ASZdziennik. Baner przy kościele w Sieroszewicach nie został zmyślony.