- W ramach promocji konkursu :DobryZnak, po którym małe sklepy mogą dostać za darmo nowe, fajne logo wraz z szyldem ASZdziennik miał na miesiąc zmienić swoje logo, ale nie jest w stanie tego zakomunikować, ponieważ boi się krytyki za niewłaściwe użycie terminów font, czcionka i krój - dowiaduje się ASZdziennik.
- Początkowo chciałem poinformować czytelników, że mamy nowy font w logo i tytułach artykułów, ale czy to na pewno font? - przyznaje Rafał Madajczak. - A co jeśli to krój lub nie daj Boże czcionka?
Dylematu nie rozwiązało też niestety przekopanie internetu. Redaktor naczelny trafił bowiem na kilkadziesiąt wzajemnie wykluczających się definicji problematycznych terminów.
- Początkowo wydawało mi się, że rozróżniam font od czcionki, która jest po prostu... cholera, muszę znów zajrzeć do Wikipedii - załamuje głos Madajczak, który jeszcze nawet nie dotarł do kroju i nie wie, że w krojach trzeba jeszcze ogarnąć odmiany i rodziny.
Jak się dowiadujemy, komunikat o nowej/nowym #!$@!$ w tytułach i logo będzie musiał zostać teraz przeredagowany. Nieoficjalnie mówi się, że ASZdziennik mówiąc o fontach i czcionkach będzie chciał użyć bardziej zrozumiałej analogii.