Dramat muzeum. Chcieli tylko zrobić spot, stworzyli złoto, które nie mieści się w żadnej gablocie
ASZdziennik
10 maja 2018, 17:17·1 minuta czytania
Publikacja artykułu: 10 maja 2018, 17:17
Muzeum Narodowe w Poznaniu próbowało zrobić zwykły, nudnawy spot, w którym podstarzały lektor monotonnym głosem zachęcałby do obejrzenia wystaw. Ale nie wyszło i powstała świetna kampania.
Reklama.
Spot muzeum w Poznaniu to scenka między ojcem i synem, której nie będziemy opisywać, bo obejrzycie ją sobie sami. Powiemy tylko, że filmik jest w naszym ścisłym TOP3 produkcji, w których pada słowo "garłacz".
– Chcieliśmy zrobić zwykły spot, naprawdę nie planowaliśmy wprowadzać do kampanii dla państwowych instytucji kultury nowej jakości – mówi przedstawiciel grupy Guzik Owcy Creative Films, która zrealizowała spot dla muzum. – Jakoś samo tak wyszło, przepraszamy.
Muzeum Narodowe w Poznaniu ma teraz problem, bo stworzone przez nich złoto nie mieści się w żadnej gablocie i prawdopodobnie będzie musiało otworzyć kolejny oddział. Na razie jest na dobrej drodze do zebrania funduszy, bo wyprzedało wszystkie bilety.
10 lat do przodu.
To jest ASZdziennik. Temat i nagłówek podrzucił Radek Pać z #ASZteam.