Telemarketing w szkołach. MEN rozważa stworzenie klas o profilu "pracownik call center" [PRAWDA]
ASZdziennik
20 kwietnia 2016, 14:29·1 minuta czytania
Publikacja artykułu: 20 kwietnia 2016, 14:29
#dobrazmiana wkracza z wielkim hukiem do szkół średnich.
Reklama.
Jak podaje serwis Dziennik.pl, Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego chce, żeby zawód "pracownik call center" został wpisany na listę zawodów kształcenia zawodowego.
Organizacja nie tylko przygotowała wniosek, ale również stworzyła już podstawę programową zawodu. W przypadku pozytywnej decyzji, trzeba będzie tylko opracować i napisać podręcznik.
Redakcja naszego portalu idąc z duchem czasu proponuje kształcenie zawodowe w następujących zawodach:
Student
Osoba, która studiuje i pracuje w nienormowanym czasie pracy.
Stażysta-freelancer ds. windykacji
Osoba zatrudniona głównie na umowie o dzieło, ściągająca wierzytelności od swoich kontrahentów.
Działalność jednoosobowa
Absolwent tego kierunku zajmie się rozliczaniem swojej firmy z pierdyliarda podatków i przepisów.
Pół-student pół-stażysta
Połączenie profesji A z profesją B.
Pracownik działu All-in-one
Główny nacisk położony zostanie na zarządzanie czasem, gdyż pracując przy 147 ważnych dla firmy projektach jednocześnie trzeba umieć priorytetyzować zadania. Z zakresu sprzedaży, obsługi klienta, marketingu, PR, IT, analiz biznesowych, kadrowych i rozliczeń.
Barista ds. ubezpieczeń społecznych
Parzenie kawy z możliwością pracy w ZUSie.
Rozdawacz ulotek
Tu potrzebna będzie tężyzna fizyczna, aby wcisnąć każdemu ulotkę.
Prawda, że nasze zawody są równie innowacyjne? ;)
To jest ASZdziennik, ale to pół-prawda. A nie, czekaj... (b)