PILNE: Polski dystrybutor brutalnie znęcał się nad plakatem filmu. Oto, co z niego zostało

Fot. Imperial Cinepix / 123rf.com
Plakat nominowanego w 7 kategoriach do Oscara filmu "Trzy billboardy za Ebbing, Missouri" był brutalnie torturowany przez polskiego dystrybutora filmu, Imperial Cinepix. Sprawca wciąż pozostaje na wolności.

Jak donoszą świadkowie, polski dystrybutor zmieniał plakat "Trzech billboardów" za każdym razem, gdy te dostawały nagrody. Policja poinformowała, że prawodobone motywy to pieniądze, nienawiść do pustej przestrzeni oraz brak poszanowania dla ludzkiej inteligencji.

Tak wygląda ewolucja polskiego plakatu do #TrzyBillboardy wraz z kolejnymi nagrodami :D Wypatrzył @tomaszgr1997

Opublikowany przez Sfilmowani na 24 stycznia 2018
Prześledziliśmy, jak zmieniał się plakat i odkryliśmy szokujące plany jego ostatecznej wersji, w przypadku gdy film otrzyma Oscara za najlepszy film.

Tak zmieniał się plakat:

1.


2.


3.


4.


A tak będzie wyglądał po rozdaniu Oscarów:

5.



To jest ASZdziennik, ale wszystkie wersje plakatu oprócz ostatniej niestety są prawdziwe.
POLUB NAS NA FACEBOOKU
Trwa ładowanie komentarzy...