Wpadka januszów reklamy. Przez przypadek udała im się kampania promująca seksizm

Fot. 123rf.com
Długo czekała na swoje pięć minut jedna z firm reklamowych ze Śląska, ale wreszcie może mówić o wielkim sukcesie. Outdoorowa kampania społeczna promująca seksizm i poniżająca kobiety spotkała się z gorącym przyjęciem mizoginów na terenie całego kraju – dowiaduje się ASZdziennik.

Zamiast sztampowo zachęcić do skorzystania ze swoich usług, firma zaproponowała bowiem klientom humor typowy dla każdego tępego mężczyzny.
– Wystarczyło przez chwilę nie myśleć - zdradzają nam zaskoczeni sukcesem autorzy niezwykłej reklamy. – Nie wiemy już, który z kolegów wpadł na genialny pomysł promowania naszych usług zakneblowaną kobietą i hasłem "zrób coś ze swoją starą", ale na pewno był tego dnia w swojej szczytowej, januszowej formie.

Kampania, która z założenia miała mieć tylko zasięg lokalny, szybko zyskała popularność w całej Polsce. Środowiska znane z kretyńskich reakcji na akcję #MeToo są zachwycone.

– Mnie przekonali – twierdzi oczarowany Tomasz z Warszawy. – Jeszcze dziś zbagatelizuję na Fejsie przemoc wobec kobiet i rzucę do koleżanki z pracy żartem o kobetach w kuchni – zapewnia.

Tak wielkiego sukcesu nie można oczywiście osiągnąć bez zdobycia kilku wrogów.

Żartobliwej konwencji nawiązującej do przemocy, dyskryminacji i poniżania nie zrozumiały bowiem kobiety, którym najwyraźniej brakuje poczucia humoru i dystansu.

To jest ASZdziennik, ale reklama nie została zmyślona.
POLUB NAS NA FACEBOOKU
Trwa ładowanie komentarzy...