Dramat deweloperów. Gracze wprowadzili im mikrotransakcje za granie w ich gry

Loot boxy zyskują coraz większą popularność. Wkrótce przekonają się o tym także i sami deweloperzy.
Loot boxy zyskują coraz większą popularność. Wkrótce przekonają się o tym także i sami deweloperzy. Fot. 123rf.com
Stworzenie dobrej gry, uczciwy marketing i porządne traktowanie społeczności w nadziei na zainteresowanie graczy tytułem albo zapłacenie graczom od razu za kupno gry i włożenie jej do napędu - przed takich wyborem stoją od dziś deweloperzy gier wideo. Jak twierdzi Światowa Organizacja Graczy, rozwiązanie zostało stworzone wyłącznie dla dobra gamingu.

– Światowa Organizacja Graczy podjęła jednogłośnie decyzję w sprawie natychmiastowego wprowadzenia mikrotransakcji dla producentów gier – dowiaduje się ASZdziennik.

Jak tłumaczy nam 28-letni Mariusz, przedstawiciel organizacji na Polskę, rozwiązanie wzorowane na pomysłach z Star Wars: Battlefront II, Call of Duty: WWII czy Shadow of War niesie ze sobą same korzyści.

– Branża graczy ma się najlepiej od lat – tłumaczy. – Na rynku pojawiają się coraz to nowe sprzęty i tytuły o rewolucji VR nie wspominając i jako gracze chcemy zapewnić producentom jak najwyższy popyt. Mikrotransakcje nam w tym tylko pomogą.

Jak się dowiemy mikrotransakcje przybiorą kształt znanych i lubianych loot boxów, które deweloperzy będą mogli kupić od każdego gracza w dowolnej ilości przed zakupem.

– Będzie można w nich wylosować tak bardzo pożądane przez branżę skórki, w które deweloperzy będą mogli przebrać graczy, nowe emotki do użytku podczas zakupów, a nawet prawdziwe pieniądze, które deweloperzy będą mogli wydać na nowe loot boxy albo przekazać graczowi, żeby sobie kupił grę – tłumaczy Mariusz.

Część ekspertów wskazuje jednak, że mikrotransakcje odbiorą kupowaniu klasyczny powab przekazywania pełnej ceny od razu przy kasie wprowadzając elementy systemu pay2buy.

– Nic z tych rzeczy – ripostuje przedstawiciel Światowej Organizacji Graczy. – Mikrotransakcje nie będą przecież obowiązkowe.

– Te same efekty będzie można osiągnąć robiąc dobre gry i nie traktując graczy jak idiotów.

To jest ASZdziennik. Wszelkie cytaty i wydarzenia są JESZCZE zmyślone.
POLUB NAS NA FACEBOOKU
Trwa ładowanie komentarzy...