Nokia zawstydziła emejzing. Wrócili po latach ze spotem, który może komuś uratować życie

Fot. mat. promocyjne
Można czwarty rok z rzędu wmawiać ludziom, że ten sam telefon jest inny niż poprzednie i wierzyć, że wystarczy zrobić spot z deskorolką lub animowaną kupą, można też zrobić coś, co się ludziom przyda.

– Nokia zaszokowała świat technologiczny reklamując swojego flagowca Nokia 8 spotem, który wbrew zasadom branży nie służy tylko do podbicia sprzedaży – dowiaduje się ASZdziennik.

Obrazoburczy spot zamiast uśmiechniętych 30-latków przebranych za gimnazjalistów pokazuje prawdziwych łowców burz w akcji wraz z botem na Messengera, który może komuś uratować życie.

I który nie ma nic wspólnego z animowanymi żółtymi kotkami, "które od dziś można wstawiać w wiadomości" w ramach emejzingu.
Groomsh to bot internetowy działający w ramach aplikacji Facebook Messenger, stworzony do tego aby alarmować społeczności lokalne o możliwości wystąpienia burz. Bot umożliwia użytkownikowi skanowanie obszaru, w którym się znajduje pod kątem występowanie jednostek burzowych. Bot poinformuje użytkownika o nadchodzącej burzy nawet jeśli ten nie korzysta w tej chwili z aplikacji Facebook Messenger, oraz umożliwia poinformowanie znajomych o zagrożeniu.

I nie jest zmyślony.

To jest ASZdziennik dla HMD Global.

POLUB NAS NA FACEBOOKU

Trwa ładowanie komentarzy...