NIE PRZEGAP SPECJALNIE DLA ANDRZEJA DUDY: OTO NAJKRÓTSZE MOŻLIWE STRESZCZENIE USTAWY O SĄDZIE NAJWYŻSZYM.

Dramat 28-latka. Rzuciłby korpo i kupił food trucka, ale z jedzenia zna tylko dietę pudełkową

Fot. mat. promocyjne
Bolesne potknięcie o barierę postawioną przez państwo młodym przesiębiorcom. Pracownik jednej z warszawskich korporacji Mateusz P. chciałby wreszcie pójść na swoje i założyć food trucka, ale przez dietę pudełkową zapomniał gdzie kupuje się zapasy jedzenia - dowiaduje się ASZdziennik.

– Jak żyć? - pyta zrozpaczony w rozmowie z ASZdziennikiem.

Ma już prenumeratę "Kukbuka", designerskie logo i pierwszych fanów na Facebooku. Brakuje mu tylko dostaw jedzenia. To codzienna rzeczywistość 28-letniego Mateusza, który próbuje wyrwać się z Mordoru na Domaniewskiej i założyć własnego food trucka.

– Na Powiśle nawet nie mam co wjeżdżać bez co najmniej 10 kg tofu, kilkunastu kg jarmużu, no i worka mąki ryżowej do wypieku pieczywa bezglutenowego – mówi ASZdziennikowi młody mężczyzna.

– To tyle jedzenia, ile przeciętny Polak dostaje w pudełkach w ciągu miesiąca – dodaje powołując się na sondę przeprowadzoną wśród najbliższych współpracowników. – A przecież samemu też trzeba coś jeść, na samej kokosowej tapioce z mango człowiek daleko nie zajedzie...

Zdaniem Mateusza państwo nie robi nic, by wyciągnąć rękę do młodych ludzi, którzy chcieliby wziąć swoje życie we własne ręce.

– Próbowałem odzyskać trochę topinamburu z dodatków do dzisiejszego gulaszu ciecierzycowego, ale udało się skutecznie odizolować zaledwie kilka nasion chia – skarży się uciemiężony przedsiębiorca.

Bezradny 28-latek wciąż szuka sposobu na pozyskanie składników.

To jednak nie koniec trudności, jakie napotka na swojej drodze uciemiężony pracownik korporacji – wynika z analizy pierwszego sezonu programu "Biznes na kółkach" na antenie Discovery Channel.

Jak ustalił ASZdziennik, 28-latek całe życie jeździł Uberem i nie wie, gdzie kupuje się auta dostawcze.

To jest ASZdziennik dla Discovery Channel. O prawdziwych problemach z jakimi borykają się polscy właściciele food trucków, w każdy poniedziałek o 22:00 w programie „Biznes na kółkach" na antenie Discovery Channel.

POLUB NAS NA FACEBOOKU

Trwa ładowanie komentarzy...